poniedziałek, 13 marca 2017

#1 Anže Lanišek

Pierwszy autograf, który dostałam to podpis słoweńskiego skoczka Anže Laniška . Zdobyłam go pisząc list do Slatnara, firmy, która produkuje narty skoczka. Prośbę wysłałam 28 lutego, do koperty wrzuciłam kartkę z prośbą o podpis, kopertę zwrotną oraz 2 euro, ponieważ na mojej poczcie nie ma kuponów IRC. List w Słowenii został nadany 7 marca i wysłany priorytetem, a 9 marca wyjęłam go ze skrzynki.
Dodam, że Anže to jeden z moich ulubionych skoczków i bardzo się cieszę, że to właśnie jego autograf jest pierwszym w mojej kolekcji.


Anže Lanišek (ur. 20 kwietnia 1996) – słoweński skoczek narciarski, reprezentant klubu SSK Mengeš, młodzieżowy mistrz olimpijski z Innsbrucka z 2012 roku.
14 stycznia 2012 Słoweniec został zwycięzcą indywidualnego konkursu w ramach młodzieżowych igrzysk olimpijskich na skoczni w Seefeld, ustanawiając w pierwszej serii zawodów rekord skoczni wynoszący 81 metrów. Tydzień później w rywalizacji zespołowej w ramach igrzysk zdobył srebrny medal.
 Karta prezentuje się tak:



 

3 komentarze:

  1. Anze potrafi zaskoczyć. Przypomniałam sobie sobotę, jak kibicowałam Słoweńcom by wyprzedzili Austrię i wskoczyli na podium. Było blisko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również czekałam, aż to zrobią, brakowało naprawdę niewiele... Jakby liczyć skok Anze z odwołanej pierwszej serii mogliby być trzeci. Mam nadzieję, że w Planicy staną na podium :-)

      Usuń
  2. Jakiej wielkości dałaś kopertę zwrotną ?

    OdpowiedzUsuń