pi膮tek, 23 czerwca 2017

#13 Dawid Kubacki- karta Elan

No to mamy pierwszy dzie艅 wakacji馃槂 My艣l臋, 偶e wszyscy si臋 z tego ciesz膮, mimo 偶e dla niekt贸rych z nas jest to czas po偶egnania z osobami, z kt贸rymi znamy si臋 przez wiele lat. Je艣li chodzi o mnie to jestem bardzo zadowolona ze swojej 艣redniej :-)
Z kim widz臋 si臋 za 20 dni w Wi艣le?
Mam nadziej臋, 偶e jak mnie zobaczycie to nie zaczniecie ucieka膰...
 Przechodz膮c do autografu. Jest to m贸j pierwszy autograf od skoczka z Nowego Targu. Bardzo si臋 ciesz臋, 偶e akurat ta karta do mnie wpad艂a, bo z tego co wiem bardzo trudno j膮 zdoby膰.
  
Dawid Kubacki (ur. 12 marca 1990 w Nowym Targu) – polski skoczek narciarski, zawodnik klubu Wis艂a Zakopane, cz艂onek kadry narodowej. Dru偶ynowy z艂oty (Lahti 2017) i br膮zowy (Val di Fiemme 2013) medalista mistrzostw 艣wiata, olimpijczyk (Soczi 2014). Drugi zawodnik klasyfikacji generalnej Letniego Pucharu Kontynentalnego 2015.
殴r贸d艂o


 Jak zdoby艂am: List do Evenement Teamu
Czas oczekiwania: 8 tygodni 
Wymarzony: nie
Dedykacja: nie 
 

2 komentarze:

  1. Gratki, jest to mega ma艂o spotykana karta, zazdroszcz臋! :)
    Ja b臋d臋 na LGP, tak偶e do zobaczenia! ;)
    Zapraszam na nowy post: https://autografyzuzy.blogspot.com/2017/06/25-severin-freund.html ;)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Pi臋kna Karta! Gratulacj臋 :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅