wtorek, 27 czerwca 2017

"Chciałbym reprezentować ideę, że wszystko w życiu jest możliwe"- Mówi Aleks Pol. Wywiad.

Zaczęły się wakacje, także mam troszkę więcej czasu na prowadzenie bloga. Dlatego posty będą ukazywać się częściej, a póki mam więcej czasu postaram się napisać jak najwięcej postów. W tym tygodniu mam zamiar zabrać was na wycieczkę po Wiśle oraz Wiedniu. Wcale nie miałam tego zrobić 2 miesiące temu. 
Jutro prowadzę snapchata skijumpingpl także możecie zdawać mi pytania na moim asku(aparatka_02) 
 Co do wywiadu, Aleksander Pol, chociaż większość mówi na niego po prostu Aleks, to Polski junior. Jak możecie przeczytać niżej, to osoba, która mimo wszystko dąży do celu. Co mogę dodać od siebie? 
Aleks reprezentuje klub LKS Poroniec, mieszka w Zakopanem i zdecydowanie nadużywa emotek :-P
Zapraszam do rzeczytania :-)

 

AG: Hej, mogę zadać ci kilka pytań?
AP: No możesz😊  
AG: Jak zaczęła się twoja przygoda ze skokami?
AP:  Koleżanka z dzisiejszej kadry skoczkiń zachęciła mnie żebym spróbował i tak się zaczęło 😊 
AG: Masz skocznię, na której najlepiej ci się skacze?
AP:Wszystkie w Sczyrku 😊
AG Dajesz radę łączyć skoki, życie osobiste i szkołę?
AP:   jest to bardzo trudne, myślę że większość moich rówieśników ma z tym problem, ale da się😊 
AG:Jakie jest twoje największe marzenie związane ze skokami?
AP:  Chciałbym reprezentować ideę, że wszystko w życiu jest możliwe, reprezentować swój kraj oraz wystartować na olimpiadzie😊 
AG: Gdybyś nie był sportowcem to kim?
AP: Nigdy się nad tym nie zastanawiałem, od zawsze tym sportowcem byłem, na nartach jeżdżę od 6 roku życia, pływałem, byłem piłkarzem, startuje w biegach i ogólnie ten sport był zawsze. Aczkolwiek myślę, że byłbym harcerzem, bo mam w tym  wielu znajomych 😊 
AG: Masz osoby, które wspierają cię w tym co robisz? Starają się podnieść cię na duchu jeśli masz gorszy okres?
AP:  Mam parę takich osób, zawsze pomagają i gdy mam gorszy okres nie pozwalają mi "zwariować"
AG:  Z jakiego sukcesu jesteś najbardziej zadowolony?
AP:  Pod kątem wynikowym nie jestem zadowolony na ten moment w ogóle. Może w tą zimę to zmienię.
AG:  To na koniec, czego mogę ci życzyć na przyszły sezon?😊 
AP: Chciałbym coś osiągnąć w tym sezonie. Ciężko trenuję i wierzę że się uda. Życz mi żebym dalej się mimo wszystko nie poddawał 😊 
AG: W takim razie powiedzenia😊
Dzięki za wywiad😉 
AP: Proszę 😋 
Na koniec jeszcze raz dziękuję Aleksowi i pozdrawiam cię jeśli to czytasz :-)

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog ponieważ jestem tu pierwszy raz dobrze się czyta :)
    Wywiad Super !
    Zapraszam do mnie po przerwie wreszcie krótki post
    http://skok2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Aleksa! Super wywiad :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń