środa, 17 maja 2017

#10 Andreas Kofler

Witam po dłuższej przerwie! W niedzielę rano wróciłam z Wiednia i już niedługo ukażą się zdjęcia z tego wyjazdu. Mam nadzieję, że wam się spodobają, bo będą co  najmniej trzy posty ze wspomnieniami :-) Wracam nowa ja,bo poznałam nowych ludzi, nowe miejsce, w którym od razu się zakochałam i wstąpiły we mnie nowe siły :-) 

 Andreas Kofler (ur. 17 maja 1984 w Innsbrucku) – austriacki skoczek narciarski, reprezentant SV Innsbruck-Bergisel-Tirol, zwycięzca 58. Turnieju Czterech Skoczni, wicemistrz świata z Oslo.

 Źródło

Dzisiaj pokazuję wam autograf, który pewnie ma wielu z was. Można było zdobyć go od Mannera, ale jako, że ja zbieram autografy od końca lutego ( tego roku) nie miałam okazji zdobyć go od firmy. Podpis zdobyłam dzięki wymianie. Szczerze mówiąc przód tej karty podoba mi się dużo bardziej niż tej nowej :-)

Jak zdobyłam: wymiana
 
Czas oczekiwania: -
Wymarzony: nie
Dedykacja: nie 


Życzę miłej reszty tygodnia ;-)Dziękuję za przeczytanie postu! O ile ktoś to w ogóle czyta.

3 komentarze:

  1. Ja czytam, koleżanko z grupy!
    Również zdobyłam te karte z wymiany. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki! Ja posiadam 5 kart Kofiego, a wysłał mi je właśnie Manner, albo AZN, jedną mam też z PŚ, więc były stosunkowo łatwe do zdobycia ;) Ja to czytam, haha :D
    http://autografyzuzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także czytam!
    I gratuluję serdecznie :)

    http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2017/05/autografy-kenneth-gangnes.html

    OdpowiedzUsuń