poniedziałek, 8 maja 2017

#9 Gabriel Karlen

Przepraszam, że pojawiam się tak rzadko, ale nie mam zbyt wiele czasu. Maj u mnie jest strasznie zabiegany, w środę rano wyjeżdżam i najbliższy post pojawi się najszybciej w przyszły poniedziałek, ale potem znowu wyjeżdżam, także będzie mało postów.

Gabriel Karlen (ur. 10 marca 1994) – szwajcarski skoczek narciarski, reprezentant klubu z Gstaad, medalista mistrzostw kraju, uczestnik mistrzostw świata. Swoje pierwsze punkty w cyklu PŚ zdobył 4 grudnia 2016 w Klingenthal zajmując 30 miejsce.
źródło
 
Gabi to jeden z moich ulubionych skoczków, naprawdę cieszę się, że jego podpis jest w mojej kolekcji. Do tego autograf jest z dedykacją, a w kopercie znajdował się jeszcze list, co podwójnie mnie ucieszyło 😊
Adres znajduje się na stronie Gabriela. 
Czas oczekiwania: 2 tygodnie
Wymarzony: nie, ale ważny
Dedykacja: tak  




3 komentarze:

  1. Gratuluję :)
    Gabi to także jeden z moich ulubionych skoczków i sama czekam na odpowiedź od niego :)
    Pozdrawiam!

    oczami-skokomaniaczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki! Również czekam na graf od niego, mam nadzieję,że na dniach przyjdzie ;)Miłe jest to,że odpisuje na listy :)
    Zapraszam na nowy post: https://autografyzuzy.blogspot.com/2017/05/19-jakub-kot.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, muszę w końcu napisać do niego :D

    http://skijumpersgrafy.blogspot.com/2017/05/62-andreas-wellinger-3.html

    OdpowiedzUsuń