środa, 3 maja 2017

#8 Kamil Stoch

Po dosyć długiej przerwie spowodowanej problemami z internetem ( niestety tak będzie jeszcze przez jakiś czas) przychodzę do was z autografem najlepszego skoczka w polskiej kadrez, czyli Kamila Stocha. W tym sezonie wygrał TCS, był drugi w klasyfikacji generalnej PŚ oraz z Raw Air, trzeci w PŚ w lotach. Do "skolekcjonowania" Wielkiego Szlema( Kryształowa Kula, złoto na MŚ , IO i MŚ w lotach oraz zwycięstwo w TCS)   a skokach narciarskich brakuje mu tylko złota na MŚ w lotach. Szansę na zdobycie takiego medalu będzie miał już w przyszłym sezonie.   W sezonie 2016/17 siedem razy zwyciężał indywidualne konkursy PŚ. Większość kibiców z pewnością zawiodła się podczas MŚ w Lahti, gdzie Kamil nie zdobył medalu indywidualnie.
Autograf zdobyłam poprzez napisanie listu na adres :
Eve-nement Team
ul. Krupówki 20
skrytka pocztowa 236
34-500 Zakopane
Czas oczekiwania: 8 Tygodni 
Wymarzony : Nie
Dedykacja: Brak 




5 komentarzy:

  1. Gratki! Może i byłam nieco zawiedziona brakiem medalu ind, ale Kamil dla mnie zawsze będzie wygrany <3 A jego grafów nigdy nie ma za dużo ;)
    Zapraszam na nowy post: http://autografyzuzy.blogspot.com/2017/05/18-luca-egloff-plastron-i-akredytacja.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :D
    Dodałam Twojego bloga do obserwowanych u mnie (http://aleksandra-autografy.blogspot.com/). Na pewno będę częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję serdecznie!

    http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2017/05/autografy-severin-freund.html

    OdpowiedzUsuń