wtorek, 18 kwietnia 2017

#7 Martyna Galewicz

Witam po świętach. Dużo wam się przytyło? Bardzo mokrzy byliście w Dyngusa?
Jeśli chodzi o mnie to obojętnie po jakich świętach ja zawsze chudnę. Nie potrafię dużo zjeść. A co co Dyngusa to byłam całkowicie sucha:-D. Może się nade mną zlitowali, bo jestem przeziębiona :-P

Dzisiaj mam wam do pokazania autograf polskiej biegaczki narciarskiej. Martyna przysłała mi zdjęcie z dedykacją, z czego bardzo się cieszę . Jest bardzo miłą osobą  i  jedną z niewielu polskich biegaczek narciarskich na poziomie światowym. Jeśli chcecie się dowiedzieć co polka mówi o swojej karierze zostawiam wam link do wywiadu, który według mnie jest bardzo ciekawy.

Martyna Galewicz prezentuje barwy klubu LKS Poroniec Poronin. Po raz pierwszy na arenie międzynarodowej  pojawiła się 30 grudnia 2005 w Zakopanem podczas zawodów Slavic Cup w sprincie stylem dowolnym, gdzie zajęła 21. miejsce na 29 startujących zawodniczek. W Pucharze Świata zadebiutowała w Gällivare na dystansie 10 km stylem dowolnym gdzie zajęła 80. miejsce.

Przypominam o akcji dla Ronana! Na zdjęcia czekamy do 22. kwietnia :-) Akcja  jest podzielona na dwie części. Jedną z nich jest zrobienie filmu dla Francuza, a druga to wysyłanie do niego BEZINTERESOWNYCH listów wsparcia, czyli piszemy coś od serca ( coś dłuższego niż tylko Stay Strong), kopertę oznaczamy #RonanStayStrong, a list który wrzucamy do środka #FaniZPolski i #FansFromPoland
  Linki, z których dowiecie się więcej
1. grupa
2.wydarzenie

Od dzisiaj będę wrzucać skany autografów także myślę, że będą lepiej widoczne :-)

3 komentarze:

  1. Gratki, Martyna jest mega miła, również czekam na list od niej ;)
    https://autografyzuzy.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie :)
    http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2017/04/jak-wyglada-moj-list-z-prosba-o.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję serdecznie, zapraszam na swojego bloga :
    http://autografymateuszz90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń