poniedziałek, 3 kwietnia 2017

haha- czyli wywiad z Anže Lavtižarem

Cześć, dzisiaj mam dla was wywiad z Anže Lavtižarem- reprezentantem Słowenii w skokach narciarskich i srebrnym medalistą zimowej uniwersjady w konkursie drużynowym. Niestety wywiad był przeprowadzony już jakiś czas temu, ale jednak zdecydowałam się go tutaj umieścić :-)

AL - Anže

Ja: Cześć, mogłabym zadać ci kilka pytań?
AL: Oczywiście :)
Ja:Dlaczego wybrałeś akurat skoki narciarskie?
AL: Mieszkam 10 minut od Planicy i kiedy oglądałem loty też zawsze chciałem to zrobić... Tak zacząłem haha :)
Ja: Co czujesz kiedy lecisz w powietrzu podczas skoku?
AL: Po prostu staram się cieszyć każdą sekundą w powietrzu
Ja: Czy skoki narciarskie są dla ciebie trudne?
AL: Nie :) Chodzi o to, że trudno jest skoczyć bardzo dobrze.
Ja: Jaka skocznia jest twoją ulubioną?
AL: Skocznia do lotów narciarskich w Planicy :)
Ja: Lubisz skocznię w Zakopanem albo Wiśle?
AL: Lubię również Zakopane :) Myślę, że Zakopane jest najlepszym miejscem na obozy i treningi :)
Ja: Lubisz atmosferę jaka panuje tam podczas konkursów?
AL: Tak i miasto również :)
Ja: Lubisz polskich fanów ?
AL: Tak haha :)
( Tutaj Anže odpowiedział na jedno pytanie, ale prosił, żebym nie dodawała tego do wywiadu)
Ja: Czym się interesujesz poza skokami?
AL: Lubię grać na bębnach, pianinie i gitarze :) Ja naprawdę lubię muzykę :)
Ja: Boisz się kiedy jesteś na rozbiegu?
AL: Czasami się boję kiedy jestem na górze skoczni
Ja: Jaki jest twój najdłuższy skok?
AL: 192 metry
Ja: W Planicy ?
AL: Tak :)
Ja: Jak myślisz, kto wygra konkursy indywidualne i drużynowy w Lahti?
AL: Polska ma bardzo duże szanse na wygranie drużynówki i również indywidualnych haha
Ale mam nadzieję, że Słowenia będzie najlepsza :)
Ja: Okay, dziękuję Anže! :D Pa i życzę powodzenia w następnych konkursach :D
AL: Nie ma problemu :) Dzięki :D

Tak oto prezentuje się moja krótka rozmowa ze Słoweńcem.
Z kim chcielibyście następny wywiad?
Moje propozycje:
  • Sabr Muminov 
  • Nick Fairall
  • Andraž Modic 

5 komentarzy:

  1. Wspaniały wywiad. Dzięki Tobie poznałam nową postać. Gratuluję i dziękuję za możliwość przeczytania. Strasznie miły człek z tego Anže :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem, że Anze jest naprawdę pozytywnie zakręcony :-D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń