środa, 5 kwietnia 2017

#5 Daniel-André Tande

Dzisiaj przedstawiam wam autograf popularnej blond grzywki czyli Daniela-André Tande. Z tego, co mi wiadomo jeszcze niedawno bardzo trudno było zdobyć autograf norwega jednak mi się to udało, z czego bardzo się cieszę. Podpis zdobyłam poprzez wiadomość na Facebook'u do jego sponsora- RiksTV. Powiem szczerze, że mało kiedy dostawałam tak miłą odpowiedź na moją wiadomość.


Daniel-André Tande (ur. 24 stycznia1994 w Narwiku) – norweski skoczek narciarski, reprezentant Kongsberg IF, medalista mistrzostw kraju. Drużynowy medalista: złoty Mistrzostw Świata w Lotach Narciarskich 2016, srebrny Mistrzostw Świata w Narciarstwie Klasycznym 2017, a także brązowy Mistrzostw Świata Juniorów w Narciarstwie Klasycznym 2014. Najlepszy zawodnik Letniego Pucharu Kontynentalnego 2015.

Źródło






 

3 komentarze:

  1. Hej, hej :)
    Bardzo fajny blog, będę na pewno wpadać. Dodam sobie do linków na swoim :)
    Pozdrawiam!

    oczami-skokomaniaczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie team RiksTV jest niesamowicie sympatyczny. Pisałam do nich również w innej sprawie i odpowiedzieli równie miło. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, jestem u ciebie pierwszy raz i bardzo podoba mi się twój blog :) Mnie się nie udało załapać na te grafy, ale mam taki z wymiany tyle dobrze. Dodaję twojego bloga do ulub, zapraszam do mnie: https://autografyzuzy.blogspot.com/2017/04/12-stefan-kraft.html ;)

    OdpowiedzUsuń