czwartek, 13 kwietnia 2017

#6 Piotr Kieruzel

Dzisiaj mam dla was autograf, który jest dla mnie bardzo ważny. Pochodzi od piłkarza mojego ulubionego klubu, klubu który jest najbliższy mojemu sercu i jestem na ich każdym meczu. 
Autograf pochodzi od Piotra Kieruzela. Zdobyłam go osobiście na dniu dziecka w Chojnicach, na którym Piotr razem z dwoma innymi piłkarzami rozdawał autografy. Mogę powiedzieć, że Piotr jest bardzo miłą i sympatyczną osobą. 





Wiosna idzie, a z nią święta,
ktoś o Tobie dziś pamięta,
życzy jajek kolorowych
i kurczaków odjazdowych,
pyszne ciasta jedz na zdrowie
i miej wciąż zielono w głowie!

1 komentarz:

  1. Gratulacje, spotkanie idola to wspaniała rzecz <3
    Zapraszam na nowy post: http://autografyzuzy.blogspot.com/2017/04/akredytacja-andreas-wellinger.html ;)

    OdpowiedzUsuń